13 juni 2016

Programmatic

Programmatic

Visste du at du nå kan velge å nå båtfolk på tvers av kjente aviser og nettsteder som Aftenposten, Båtliv og Finn.no? Den nye formen for annonsering kalles programmatisk annonsering og innebærer at du kjøper ønsket målgruppe digitalt.

Programmatisk annonsering er en avansert metode for å annonsere mer effektivt, lønnsomt og med god målretting. Bruken av programmatisk annonsering er nå så utbredt og gir så mange fordeler at det er ingen tvil om at dette er fremtidens måte å annonsere på.

Programmatisk annonsering er i sterk vekst, og man anslår at ca 25 prosent av annonsekronene innenfor online display vil brukes på programmatisk annonsering innen utgangen 2016.

Som med alle nye teknologier og tjenester er det som oftest en del forvirring rundt begreper og uttrykk. Med programmatisk annonsering menes plattformen og teknologien, mens Real Time Bidding (RTB) er hvordan du i sanntid plasserer annonsene dine og viser deg frem. Båtbyraet har tilegnet seg kompetansen som skal til for at dere kan bli med på dette løpet.

Vi kan gi deg mer informasjon om programmatisk annonsering og uforpliktende tilbud på priser. Vil du lære om mulighetene som ligger i programmatisk annonsering?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *